Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Martwy człowiek - 7 2 - Jerichow - 7 3 - Wolfsburg - 7 4 - Duchy - 6 5 - Feniks - 6 6 - Die Beischlafdiebin - 6 7 - Barbara - 5 8 - Yella - 5 9 - Decyzja - 5 10 - Tranzyt - 4
1. Feniks - 7/10 2. Barbara - 6,5/10 3. Undine - 6/10 4. Tranzyt - 5/10