Jakie filmy Johna uważacie za najlepsze ? wymieńcie je tu w formie od najlepszego do najgorszego,tworząc swój własny ranking.
1.Zabójstwo chińskiego maklera
2.Premiera
3.Strumienie miłości
4.Minnie i Moskowitz
5.Spóźniony blues
6.Dziecko czeka
7.Kobieta pod presją
8.Twarze
9.Mężowie
10.Cienie
na półce: Gloria
w planach: Wielki kłopot
Nie widziałam jeszcze wszystkich (dawkuję sobie Cassavetesa jak coś
najcenniejszego), ale dla mnie to:
1. Kobieta pod presją
2.Minnie i Moskowitz
3.Zabójstwo chińskiego bukmachera
4. Gloria
5. Premiera
6. Twarze
1. Premiera
2. Twarze
3. Kobieta pod presją
4. Zabójstwo chińskiego maklera
5. Strumienie miłości
6. Gloria
7. Mężowie
8. Minnie i Moskovitz
9. Dziecko czeka
10.Cienie
11. Wielki kłopot
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Twarze 7,71 7
2 Zabójstwo chińskiego maklera 8,00 4
3 Kobieta pod presją 7,67 6
4 Gloria 7,33 6
5 Premiera 7,67 3
6 Mężowie 7,67 3
7 Cienie 7,00 5
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Kobieta pod presją (1974) 7,96 27
2 Premiera (1977) 8,07 15
3 Zabójstwo chińskiego bukmachera (1976) 7,63 27
4 Twarze (1968) 7,43 21
5 Mężowie (1970) 7,43 7
6 Cienie (1959) 6,88 24
7 Gloria (1980) 6,79 14
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Kobieta pod presją (1974) 8,11 47
2 Premiera (1977) 8,00 32
3 Zabójstwo chińskiego bukmachera (1976) 7,64 45
4 Twarze (1968) 7,44 39
5 Mężowie (1970) 7,56 16
6 Strumienie miłości (1984) 7,44 16
7 Minnie i Moskowitz (1971) 7,42 12
8 Cienie (1959) 6,73 41
9 Gloria (1980) 6,55 29
10 Dziecko czeka (1963) 6,56 9
"Premierę" sobie raczej odpuszczę i po Cassavetesa sięgać już też najprawdopodobniej nie będę, dlatego wrzucam swoją listę:
1. Cienie - 7/10
2. Twarze - 7/10
3. Zabójstwo chińskiego bukmachera/maklera - 5/10
4. Kobieta pod presją - 5/10
1. Zabójstwo chińskiego bukmachera - 6/10
2. Premiera - 5/10
3. Kobieta pod presją - 4/10
4. Cienie - 1/10
5. Twarze - 1/10
W planach: Gloria, Strumienie miłości
Tzn. jakimi? Mógłbyś napisać co konkretnie sprawiło, że uznałeś ten film za nieporozumienie? Naprawdę mnie to ciekawi.
Nie mam ochoty wdawać się tu w jakąś dyskusję. Przedstawiłem swoje zdanie i tyle. Film był według mnie nudny, bezsensowny, nie warty oglądania. Czego więcej chciałbyś się dowiedzieć? Dlaczego był nudny? To już nie moja wina. Może niektórzy takie filmy lubią, ale ja nie przepadam za undergroundowymi twórcami. Filmy Cassavetesa kojarzą mi się z tymi od Jima Jarmuscha. Jego też nie lubię.
1. Premiera - 7/10
2. Zabójstwo chińskiego bukmachera - 7/10
3. Kobieta pod presją - 7/10
4. Twarze - 5/10
5. Cienie - 5/10
6. Dziecko czeka - 5/10
1. Premiera
2. Gloria
3. Cienie
4. Kobieta pod presją
5. Zabójstwo chińskiego maklera
W planach: Minnie i Moskowitz i Twarze
1 - Dziecko czeka - 7
2 - Strumienie miłości - 7
3 - Minnie i Moskowitz - 6
4 - Gloria - 5
----------------------------------
5 - Cienie - 3
Jestem zmuszony do aktualizacji mojej topki ze względu na zmianę stosunku do Cassavetesa i jemu podobnych filmów. Jima Jarmuscha też już polubiłem. :p
1. Zabójstwo chińskiego bukmachera - 7/10
2. Premiera - 6/10
3. Kobieta pod presją - 6/10
4. Twarze - 5/10
5. Cienie - 3/10
Cienie i tak najsłabsze. Pozdrowienia dla pan_dziejaszek.
komplet ocen:
1 - Kobieta pod presją - 8
2 - Dziecko czeka - 7
3 - Strumienie miłości - 7
4 - Minnie i Moskowitz - 6
5 - Wielki kłopot - 6
6 - Twarze - 5
7 - Gloria - 5
8 - Spóźniony blues - 5
9 - Zabójstwo chińskiego bukmachera - 3
10 - Premiera - 3
11 - Mężowie - 3
12 - Cienie - 3
1. Kobieta pod presją - 8/10
2. Premiera - 7.5/10
3. Zabójstwo chińskiego bukmachera - 7/10
4. Cienie - 7/10
5. Twarze - 7/10
6. Gloria - 5/10
Caviezel jest po prostu genialny.
1. Premiera
2. Siedmiu wspaniałych
3. Strumienie miłości
4. Spóźniony blues
5. Parszywa dwunastka (najlepsza rola Caviezela)
6. Kobieta pod presją
7. Dziecko Rosemary
8. Capone
9. Devil's Angels
10. Szafa narożna
Caviezel kojarzy mi się z najlepszymi czasami kina. Tamta epoka nigdy już nie wróci. Szkoda.
1. Zabójstwo chińskiego maklera - 9/10
2. Kobieta pod presją - 9/10
3. Strumienie miłości - 8/10
4. Gloria - 8/10
5. Minnie i Moskovitz - 8/10
6. Premiera - 7/10
7. Twarze - 6/10
8. Dziecko czeka - 6/10
9. Mężowie - 6/10
10. Cienie - 5/10
11. Spóźniony blues - 4/10
.
.
.
.
.
Wielki Kłopot (to się nigdy nie wydarzyło)
1. Kobieta pod presją - 10/10
2. Faces - 10/10
3. Mężowie - 10/10
4. Zabójstwo chińskiego...- 8/10
5. Premiera - 8/10
6. Minnie Moskowitz - 7/10
7. Too late blues - 7/10
8. Gloria - 7/10
9. Strumienie miłosci - 6/10
10. Cienie - 6/10
11. Dziecko czeka - 5/10
1. Twarze - 10
2. Kobieta pod presją - 9
3. Mężowie - 9
4. Zabójstwo chińskiego bukmachera - 9
5. Premiera - 9
6. Cienie - 8
7. Minnie i Moskowitz - 8
8. Strumienie miłości - 8
9. Gloria - 7
10. Dziecko czeka - 7